Rekrutacja do 17 października 2024

O szkoleniu

Na kursie Marketingu internetowego poznasz nowoczesne narzędzia marketingowe wykorzystywane przez agencje kreatywne oraz działy marketingu w celu promocji w internecie.

Nauczysz się jak profesjonalnie tworzyć i prowadzić kampanie promocyjne z wykorzystaniem socialmediów i wyszukiwarek internetowych.

Dla kogo

Kurs marketingu internetowego może być przydatny dla różnych grup osób, w zależności od ich celów zawodowych.

Jeśli chcesz nauczyć się promować produkty lub usługi w internecie, to dzięki szkoleniu nauczysz się prowadzić kampanie w social mediach, poznasz tajniki optymalizacji SEO i budowania strategii marketingowej. Kurs pozwala zrozumieć, jak korzystać z narzędzi internetowych, takich jak Google Ads, Facebook Ads, e-mail marketing czy analityka webowa.

A może planujesz pracować w sklepie internetowy lub założyć własny ecommerce? Na kursie nauczysz się efektywnie promować produkty, optymalizować strony pod kątem konwersji i korzystać z narzędzi do automatyzacji marketingu.

Program kursu

  • Socialmedia
  • Copywriting i content marketing
  • Canva
  • Google Ads
  • WordPress
  • SEO
  • Google Analytics
  • Metodyka Scrum
  • Tworzenie projektu własnej kampanii marketingowej

Bardzo ważnym elementem programu szkolenia jest blok poświęcony na stworzenie projektu kampanii marketingowej w metodyce Scrum. W grupach 3-4 osobowych, pod opieką trenera, będziesz tworzyć realną kampanię, a jej założeniami i efektami będzie można pochwalić się przed przyszłym pracodawcą.

Już podczas Konferencji dla pracodawców, zaplanowanej jako podsumowanie części szkoleniowej projektu, zespoły będą miały szansę zaprezentować efekty swojej pracy przed przedstawicielami firm z branży IT.

Miejsca pracy

Specjalista ds. marketingu internetowego ma szerokie możliwości zatrudnienia, ponieważ umiejętności z zakresu marketingu cyfrowego są coraz bardziej pożądane w różnych branżach. Oto przykłady miejsc, gdzie może znaleźć zatrudnienie:

  • Agencje marketingowe
  • Firmy e-commerce
  • Media i branża rozrywkowa
  • Korporacje i duże firmy

A może planujesz spróbować swoich sił jako freelancer?

W skrócie

  • Godzin: 150
  • Certyfikat: Zaświadczenie ukończenia szkolenia zawierające efekty uczenia się odnoszące się do nabytych kompetencji.
  • Skills: Socialmedia Copywriting Canva Google Analytics Google Ads SEO WordPress Scrum