Marketing internetowy
Ścieżka ITO szkoleniu
Na kursie Marketingu internetowego poznasz nowoczesne narzędzia marketingowe wykorzystywane przez agencje kreatywne oraz działy marketingu w celu promocji w internecie.
Nauczysz się jak profesjonalnie tworzyć i prowadzić kampanie promocyjne z wykorzystaniem socialmediów i wyszukiwarek internetowych.
Dla kogo
Kurs marketingu internetowego może być przydatny dla różnych grup osób, w zależności od ich celów zawodowych.
Jeśli chcesz nauczyć się promować produkty lub usługi w internecie, to dzięki szkoleniu nauczysz się prowadzić kampanie w social mediach, poznasz tajniki optymalizacji SEO i budowania strategii marketingowej. Kurs pozwala zrozumieć, jak korzystać z narzędzi internetowych, takich jak Google Ads, Facebook Ads, e-mail marketing czy analityka webowa.
A może planujesz pracować w sklepie internetowy lub założyć własny ecommerce? Na kursie nauczysz się efektywnie promować produkty, optymalizować strony pod kątem konwersji i korzystać z narzędzi do automatyzacji marketingu.
Program kursu
Bardzo ważnym elementem programu szkolenia jest blok poświęcony na stworzenie projektu kampanii marketingowej w metodyce Scrum. W grupach 3-4 osobowych, pod opieką trenera, będziesz tworzyć realną kampanię, a jej założeniami i efektami będzie można pochwalić się przed przyszłym pracodawcą.
Już podczas Konferencji dla pracodawców, zaplanowanej jako podsumowanie części szkoleniowej projektu, zespoły będą miały szansę zaprezentować efekty swojej pracy przed przedstawicielami firm z branży IT.
Miejsca pracy
Specjalista ds. marketingu internetowego ma szerokie możliwości zatrudnienia, ponieważ umiejętności z zakresu marketingu cyfrowego są coraz bardziej pożądane w różnych branżach. Oto przykłady miejsc, gdzie może znaleźć zatrudnienie:
A może planujesz spróbować swoich sił jako freelancer?