Rekrutacja do 17 października 2024

O szkoleniu

Kurs CCNA (Cisco Certified Network Associate) jest podstawowym i jednocześnie najbardziej rozpoznawalnym kursem sieciowym na runku IT.

Udział w szkoleniu pozwala zrozumieć sieci komputerowe od podstaw jak i zaawansowane techniki przełączania, routingu, bezpieczeństwa i automatyzacji sieci. Uczestnicy mogą uzyskać nie tylko wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim praktyczne umiejętności z zakresu projektowania, budowy i utrzymania sieci komputerowych w małych i średnich przedsiębiorstwach oraz ISP.

Dla kogo

CCNA jest przeznaczony dla osób, które zamierzają rozpocząć pracę w branży IT związanej z administracją sieciami teleinformatycznymi, usystematyzować podstawową wiedzę sieciową celem dalszego rozwoju, poznać mechanizmy i protokoły wykorzystywane do komunikacji przez sieć Internet.

Kurs nie wymaga wiedzy technicznej i został zaprojektowany tak, aby uczestnicy stopniowo poznawali protokoły budując sieć Internet na przykładzie ćwiczeń praktycznych wykonywanych na ruterach oraz przełącznikach Cisco. Nie jest wymagana wiedza początkowa z zakresu sieci komputerowych, a jedynie podstawowa znajomość obsługi komputera.

To doskonała okazją do zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do zmiany ścieżki kariery lub przebranżowienia się.

Program kursu

Szkolenie prowadzone będzie zgodnie z programem Cisco CCNA 7.0 składającym się z 3 semestrów: 1) Introduction to Networks, 2) Switching, Routing and Wireless Essentials, 3) Enterprise Networking, Security and Automation.

Uczestnicy otrzymają dostęp do certyfikowanych materiałów szkoleniowych w języku polskim. Wykłady, zadania laboratoryjne oraz egzaminy pośrednie i końcowe również realizowane będą po polsku.

Zajęcia odbywać się będą w laboratorium sieciowym w wymiarze 150 godzin lekcyjnych. Każdy z uczestników posiadać będzie dostęp do własnego komputera PC, przełącznika Cisco i routera Cisco.

Miejsca pracy

Absolwenci mogą znaleźć pracę na stanowisku:

  • Network Administrator
  • Network Analyst
  • Network Engineer
  • IT Support Specialist
  • Help Desk Technician

Kompetencje dostarczone w trakcie szkolenia są bardzo poszukiwane na runku pracy, zatem solidna realizacja kursu oraz dobra znajomość języka angielskiego dają gwarancję zatrudnienia.

W skrócie

  • Godzin: 150
  • Certyfikat: CCNA