
Specjalista ds. marketingu internetowego
Kurs nowoczesnych narzędzi marketingowych wykorzystywanych przez agencje reklamowe oraz samodzielnie przez firmy i freelancerów.
Krótko o kursie
Na kursie nauczysz się jak profesjonalnie wykorzystywać narzędzia social media, prowadzić kampanię Adwords, poznasz zagadnienia content marketingu oraz odbędziesz warsztaty copywritingu. Specjalistyczna wiedza wynikająca z połączenia wszystkich wymienionych kanałów marketingowych oraz analizy dostarczonych danych, to jedna z najbardziej deficytowych umiejętności na rynku pracy.
Dla kogo
Kurs jest dedykowany osobom ambitnym i kreatywnym, które swobodnie czują się w social media oraz potrafią wykorzystać „nowe media” do realizacji celów biznesowych. W wielu firmach Specjalista ds. marketingu internetowego staje się niezbędny do koordynowania kampanii reklamowych z wykorzystaniem zewnętrznych agencji lub freelancerów. Łączy kompetencje osoby odpowiedzialnej za promocję, sprzedaż i IT. Może funkcjonować zarówno w zespołach firmowych jak i indywidualnie.
Specyfika
E-marketing to dziedzina bardzo praktyczna, a w programie szkolenia 90% zajęć to ćwiczenia. Bardzo ważnym elementem programu szkolenia jest 40 godzin poświęcone na projekt własnej kampanii e-Marketingowej.
3/4 osobowe grupy, pod opieką trenera, będą tworzyć realny produkt, którym uczestnicy będą mogli pochwalić się przed przyszłymi pracodawcami. Podczas konferencji podsumowującej, zespoły będą miały szanse zaprezentować efekty swojej pracy.
Program (180h)
L.p. |
Nazwa przedmiotu |
1. |
Podstawy marketingu internetowego - przegląd narzędzi |
2. |
Tworzenie kampanii w mediach społecznościowych (Social media) |
3. |
Copywriting i content marketing |
4. |
Analityka webowa (Google Analytics) |
5. |
Tworzenie kampanii marketingowych opartych na Google Adwords |
6. |
Techniki pozycjonowania stron (SEO) |
7. |
Podstawy grafiki komputerowej |
8. |
Obsługa systemu CMS WordPress |
9. |
SCRUM - umiejętność pracy w zespole |
10. |
Warsztaty: Tworzenie projektu własnej kampanii e-marketingowej |
Miejsca pracy
Absolwenci kursu Specjalista ds. marketingu internetowego są przygotowywani do pracy w agencjach interaktywnych oraz mniejszych firmach wykorzystujących sprzedaż internetową w swojej działalności. Specjalizacja w określonej dziedzinie, np. social media lub adwords pozwoli również aplikować na specjalistyczne stanowiska w zespołach odpowiedzialnych za projekty w dużych firmach i korporacjach.
Jak wynika z badań Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu oraz badań własnych OSW kurs odpowiada na potrzebę lokalnego rynku pracy.